Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1612
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куценко, Сергій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-16T19:33:55Z | - |
dc.date.available | 2013-11-16T19:33:55Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1612 | - |
dc.description | Куценко С.В. Пізнавальні психічні процеси як складова формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії / С.В. Куценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – С. 145-154. | uk |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано значення пізнавальних психічних процесів для формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії, які проявляються і розвиваються у творчій діяльності. Досліджено та розкрито особливості впливу пізнавальних психічних процесів на формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:792.8; | - |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | творчий потенціал | uk |
dc.subject | творча діяльність | uk |
dc.subject | пізнавальні психічні процеси | uk |
dc.subject | відчуття | uk |
dc.subject | мислення | uk |
dc.title | Пізнавальні психічні процеси як складова формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PIZNAVAL'NI_PSYKhIChNI_PROTsESY.pdf | 214,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.