Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2013-11-16T19:33:55Z-
dc.date.available2013-11-16T19:33:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1612-
dc.descriptionКуценко С.В. Пізнавальні психічні процеси як складова формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії / С.В. Куценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – С. 145-154.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано значення пізнавальних психічних процесів для формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії, які проявляються і розвиваються у творчій діяльності. Досліджено та розкрито особливості впливу пізнавальних психічних процесів на формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:792.8;-
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.subjectпізнавальні психічні процесиuk
dc.subjectвідчуттяuk
dc.subjectмисленняuk
dc.titleПізнавальні психічні процеси як складова формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIZNAVAL'NI_PSYKhIChNI_PROTsESY.pdf214,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.