Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1620
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ярошинська, Олена Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-16T20:00:49Z | - |
dc.date.available | 2013-11-16T20:00:49Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Гуманітарний вісник. − Додаток 1 до Вип. 27, Том VI (39) : Тематичний випуск «Вища освіта в Україні в контексті інтеграції до європейського освітнього простору». − К. : Гнозис, 2012. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1620 | - |
dc.description | It has been done the analysis of psychological and pedagogical aspects of students’ perception of educational environment of professional training. Conditions that contribute to and prevent from students’ effective perception of educational environment of professional training under conditions of European educational sphere integration have been emphasized. | uk |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз психолого-педагогічних аспектів сприймання студентами освітнього середовища професійної підготовки. Виокремлено умови, що сприяють та перешкоджають оптимальному сприйманню студентами освітнього середовища в умовах інтеграції до європейського освітнього простору. | uk |
dc.publisher | Київ : Гнозис | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.title | Особливості сприймання студентами освітнього середовища професійної підготовки в умовах інтеграції до європейського освітнього простору | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Spryimannia studentamy osvitnoho seredovyshcha.pdf | 248,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.