Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошинська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-16T20:00:49Z-
dc.date.available2013-11-16T20:00:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГуманітарний вісник. − Додаток 1 до Вип. 27, Том VI (39) : Тематичний випуск «Вища освіта в Україні в контексті інтеграції до європейського освітнього простору». − К. : Гнозис, 2012.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1620-
dc.descriptionIt has been done the analysis of psychological and pedagogical aspects of students’ perception of educational environment of professional training. Conditions that contribute to and prevent from students’ effective perception of educational environment of professional training under conditions of European educational sphere integration have been emphasized.uk
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз психолого-педагогічних аспектів сприймання студентами освітнього середовища професійної підготовки. Виокремлено умови, що сприяють та перешкоджають оптимальному сприйманню студентами освітнього середовища в умовах інтеграції до європейського освітнього простору.uk
dc.publisherКиїв : Гнозисuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.titleОсобливості сприймання студентами освітнього середовища професійної підготовки в умовах інтеграції до європейського освітнього просторуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Spryimannia studentamy osvitnoho seredovyshcha.pdf248,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.