Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошинська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-16T20:08:43Z-
dc.date.available2013-11-16T20:08:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2013. – Випуск 7.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1622-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз досліджень, які розкривають зміст та особливості формування фахової компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Представлено результати досліджень, що обґрунтовують різні підходи до визначення сутності даного інтегрованого поняття. Розкрито умови ефективного формування фахової компетентності, зокрема дієвість освітнього середовища професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи.uk
dc.publisherПП Жовтий О.Оuk
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectфахова компетентність вчителя початкової школиuk
dc.subjectосвітнє середовище професійної підготовкиuk
dc.titleФормування фахової компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах освітнього середовища професійної підготовкиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannia fakhovoi kompetentnosti.pdf252,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.