Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1645
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малишевська, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-17T11:20:33Z | - |
dc.date.available | 2013-11-17T11:20:33Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1645 | - |
dc.description.abstract | У монографії представлені теоретичні і методичні аспекти використання природотерапії у навчальному процесі початкової школи. Автором розглядається поняття "природотерапії" як специфічної технології корекції здоров'я та активізації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на засадах впливу на них об'єктів природного оточення. Видання адресовано методистам і учителям початкових класів, студентам педагогічних вузів. | uk |
dc.publisher | ВЦП "Візаві" | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 613 – 053.5; | - |
dc.subject | природотерапевтичні методи | uk |
dc.subject | природотерапія | uk |
dc.title | Методика використання природотерапії як технології корекції здоров'я учнів початкової школи | uk |
dc.type | Monograph | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mono.pdf | 2,97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.