Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишевська, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-11-17T11:20:33Z-
dc.date.available2013-11-17T11:20:33Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1645-
dc.description.abstractУ монографії представлені теоретичні і методичні аспекти використання природотерапії у навчальному процесі початкової школи. Автором розглядається поняття "природотерапії" як специфічної технології корекції здоров'я та активізації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на засадах впливу на них об'єктів природного оточення. Видання адресовано методистам і учителям початкових класів, студентам педагогічних вузів.uk
dc.publisherВЦП "Візаві"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 613 – 053.5;-
dc.subjectприродотерапевтичні методиuk
dc.subjectприродотерапіяuk
dc.titleМетодика використання природотерапії як технології корекції здоров'я учнів початкової школиuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mono.pdf2,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.