Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1715
Назва: | Компонентно-структурний аналіз професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | Компонентно-структурний аналіз саморозвиток самоосвіта професійна компетентність |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини |
Серія/номер: | УДК 371.134:811.162.2(07);Частина 1 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується сутність професійної компетентності майбутніх учителів-філологів та розкривається її структура, яка включає наступні ключові компоненти: соціальну, комунікативну, інформаційну, предметну, полікультурну компетентності, особисті якості вчителя, компетентність самоосвіти і саморозвитку, компетентність продуктивної творчої діяльності тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1715 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Komponentno-strukt_analiz_pro_komp_maib_uch-fil.pdf | 130,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.