Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-18T10:14:56Z-
dc.date.available2013-11-18T10:14:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1715-
dc.description.abstractУ статті досліджується сутність професійної компетентності майбутніх учителів-філологів та розкривається її структура, яка включає наступні ключові компоненти: соціальну, комунікативну, інформаційну, предметну, полікультурну компетентності, особисті якості вчителя, компетентність самоосвіти і саморозвитку, компетентність продуктивної творчої діяльності тощо.uk
dc.publisherЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811.162.2(07);Частина 1-
dc.subjectКомпонентно-структурний аналізuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.titleКомпонентно-структурний аналіз професійної компетентності майбутнього вчителя-філологаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komponentno-strukt_analiz_pro_komp_maib_uch-fil.pdf130,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.