Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1722
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-18T12:07:56Z | - |
dc.date.available | 2013-11-18T12:07:56Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1722 | - |
dc.description.abstract | Ураховуючи ту обставину, що формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху є складним поетапним процесом науково-пізнавальної і практичної діяльності, кожен із виділених нами етапів лінгводидактичної моделі вимагає застосування різноманітних форм навчального процесу, під яким в дидактиці вищої школи розуміють види організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. | uk |
dc.publisher | К.: Науковий світ | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 9 | - |
dc.subject | Знання мови | uk |
dc.subject | Мовна компетенція | uk |
dc.subject | Володіння мовою | uk |
dc.subject | Фонетичні знання | uk |
dc.title | Методика формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів-словесників ВНЗ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Metod_form_fonet-orfoep_komp_stud-sloven_VNZ.pdf | 243,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.