Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчур, Лідія Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-18T14:20:34Z-
dc.date.available2013-11-18T14:20:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини [гол. ред.: М.Т. Мартинюк]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2013. – ч.2. С. 291-299.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1727-
dc.description.abstractУ статті порушується важлива проблема сучасності – мовна освіта особистості. Визначено теоретичні засади феномена «мовна особистість» крізь призму педагогічних і лінгводидактичних досліджень. Розглянуто значення спілкування, комунікації, мовленнєвої комунікації як різновиду людської діяльності й основного навчального середовища для формування мовної особистості учня в основній школі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФПО Жовтий ООuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.161.2 (07);-
dc.subjectмовна особистістьuk
dc.subjectмовленнєва комунікація-
dc.subjectкомунікація-
dc.subjectспілкування-
dc.subjectформування комунікативної компетентності-
dc.subjectнаціонально-мовна особистість-
dc.titleРозвиток мовної особистості у контексті сучасної шкільної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok movnoi osobystosti.pdf296,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.