Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриворотенко, Анастасія Юріївна-
dc.date.accessioned2013-11-18T17:31:08Z-
dc.date.available2013-11-18T17:31:08Z-
dc.date.issued2013-06-26-
dc.identifier.citationКриворотенко А. Ю. Значення хореографічної діяльності для розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа / Анастасія Юріївна Криворотенко // Техніка Е. Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисципдін: матеріали міжнародного науково-практичного семінару (м. Умань, 25-26 червня 2013 р.) – Умань: Візаві, 2013. – С. 57-60.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1742-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано поняття "творча діяльність" та "хореографічна діяльність". Визначено поняття "творча особистість" та його взаємозв'язок з поняттям "Творча індивідуальність". Описано значення хореографічної діяльності для розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: Візавіuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectтворча індивідуальність-
dc.subjectтворча особистість-
dc.subjectхореографічна діяльність-
dc.subjectтворча діяльність-
dc.titleЗначення хореографічної діяльності для розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horeografichna_dijalnist.pdf275,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.