Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогальська-Яблонська, Інна Петрівна-
dc.date.accessioned2013-11-18T19:18:59Z-
dc.date.available2013-11-18T19:18:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНа сьогоднішньому щаблі історичного поступу великого значення набуває концентрація суспільної уваги на соціальній сфері розвитку особистості та держави. Історично зумовлений процес розвитку особистості, засвоєння нею цінностей, норм поведінки, системи соціальних зв’язків, активне відтворення набутого соціального досвіду у власній діяльності та спілкуванні визначається в сучасній науці як процес соціалізації. Проблеми соціалізації отримують висвітлення у філософії, соціології, антропології, соціальній психології та педагогіці, і кожна з цих наук акцентує увагу на певному аспекті цього процесу, залежно від специфіки наукового пошуку.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1750-
dc.description.abstractУ статті автор розглядає сутність процс соціалізації особистості в психолого-педагогічному контексті, що насамперед передбачає уточнення окермих позицій його актуальності для освіти особистості в дитинстві в умовах сучасного еатпу розвитку психологічної та педагогічної науки.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries372;37. 035-
dc.subjectСоціалізаціяuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectдитинаuk
dc.subjectвихованняuk
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ДИТИНСТВІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Рогальської-Яблонської І.П. ін-т психології.pdf242,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.