Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1779
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКришко, Анна Юріївна-
dc.date.accessioned2013-11-18T23:34:59Z-
dc.date.available2013-11-18T23:34:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКришко А. Ю. Інтерпретація вітчизняними науковцями проблеми рідного слова як основи шкільного навчання і виховання в аспекті лінгво-філософських ідей Вільгельма фон Гумбольдта // «Права дитини: від витоків до сьогодення» : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (19 вересня 2013 р.) – Умань : ФОП Жовтий, 2013. – С. 97 – 101. (0,2 д. а.)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1779-
dc.description.abstractРозглянуто комплекс питань, пов'язаних з проблемою рідного слова як основи шкільного навчання й виховання, поставлених і розроблюваних українськими вченими в контексті значущих для вітчизняної мовної освіти ідей філософії мови Вільгельма фон Гумбольдта.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтийuk
dc.subjectлінгвоцидuk
dc.subjectлінгвосуїцидuk
dc.subjectдвомовністьuk
dc.subjectрідна моваuk
dc.subjectмовна освітаuk
dc.titleІнтерпретація вітчизняними науковцями проблеми рідного слова як основи шкільного навчання й виховання в аспекті лінгвофілософських ідей Вільгельма фон Гумбольдтаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problema_ridnoho_slova_v_aspekti_idei_humboldta.pdf179,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.