Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБутенко, Ольга Григорівна-
dc.date.accessioned2013-11-19T07:40:44Z-
dc.date.available2013-11-19T07:40:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБутенко Ольга Григорівна, кандидат педагогічних наук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1790-
dc.description.abstractУ статті розглядається технологія формування гармонійних взаємин між дітьми різновікової групи дошкільного навчального закладу. Для морального виховання особистості необхідний комплексний вплив, цілісне формування моральної свідомості, моральних почуттів і поведінки. Тому робота з дітьми має проводитись упродовж трьох взаємообумовлених і взаємодоповнюючих етапів. Реалізацію технології рекомендується здійснювати через різноманітні форми взаємодії педагога з дітьми: читання та аналіз літературних творів, дидактичні ігри та вправи, досліди, ситуації морального вибору, повчальні історії та ін.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.03:372-
dc.subjectВихованняuk
dc.subjectрізновікова групаuk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectформування гармонійних відносинuk
dc.titleПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА» ДО РОБОТИ В УМОВАХ РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuvana_vidnosun.pdf378,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.