Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-19T08:54:54Z-
dc.date.available2013-11-19T08:54:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКомуникативные аспекты поликультурного пространства: сб. научн. статейuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1799-
dc.description.abstractРешить задачу профессиональной подготовки принципиально нового специалиста невозможно без четкого осознания того, какого мы хотим получить будущего учителя филологических специальностей. Цель статьи заключается в раскрытии понятий "модель", "модель специалиста", "профессиональная компетентность", "интегральная компетентность" и т.д.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherЧебоксары: Филиал СПбГЭУ в г. Чебоксарыuk
dc.subjectМодельuk
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk
dc.subjectПедагогическое образованиеuk
dc.titleМодель формирования профессиональной компетентности будущего учителя-филологаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mod_form_prof_komp_bud_uch-fyl.pdf219,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.