Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/179
Назва: АМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД ЗАЛУЧЕННЯ МАС-МЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Автори: Шумаєва, Світлана Петрівна
Ключові слова: мас-медійні навчальні
медіа-освіта
технології вивчення іноземних мов
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанню використання мас-медійних навчальних технологій при вивченні іноземних мов. Розглядається досвід США у цій галузі. Подається дефініція поняття «медіа-освіта». Розмежовуються підходи щодо використання медіа у якості джерела вивчення іноземних мов та надання учням широкого спектру знань про функціонування засобів масової інформації на заняттях з іноземної мови. мас-медійні навчальні технології, медіа-освіта, вивчення іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/179
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.