Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумаєва, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2013-10-13T15:48:53Z-
dc.date.available2013-10-13T15:48:53Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/179-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню використання мас-медійних навчальних технологій при вивченні іноземних мов. Розглядається досвід США у цій галузі. Подається дефініція поняття «медіа-освіта». Розмежовуються підходи щодо використання медіа у якості джерела вивчення іноземних мов та надання учням широкого спектру знань про функціонування засобів масової інформації на заняттях з іноземної мови. мас-медійні навчальні технології, медіа-освіта, вивчення іноземних мов.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectмас-медійні навчальніuk
dc.subjectмедіа-освіта-
dc.subjectтехнології вивчення іноземних мов-
dc.titleАМЕРИКАНСЬКИЙ ДОСВІД ЗАЛУЧЕННЯ МАС-МЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.