Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2013-11-19T15:22:19Z-
dc.date.available2013-11-19T15:22:19Z-
dc.date.issued2013-11-19-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1829-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано позиції вчених стосовно визначення сутності поняття “проектування”та його функцій, обґрунтовано актуальність та особливості проектування виховної діяльності класного колективу. Визначено п’ять (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекції проекту та заключний) основних етапів проектування виховної діяльності класного колективу та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries37.01;-
dc.subjectпроектування, підліткиuk
dc.titleОсновні етапи проектування виховної діяльності класного колективуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
osnovni_etapu_proektuvana.pdf.pdf284,42 kBAdobe PDFView/Open
osnovni_etapu_proektuvana.pdf.pdf284,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.