Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1829
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прищепа, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-19T15:22:19Z | - |
dc.date.available | 2013-11-19T15:22:19Z | - |
dc.date.issued | 2013-11-19 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1829 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано позиції вчених стосовно визначення сутності поняття “проектування”та його функцій, обґрунтовано актуальність та особливості проектування виховної діяльності класного колективу. Визначено п’ять (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекції проекту та заключний) основних етапів проектування виховної діяльності класного колективу та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | 37.01; | - |
dc.subject | проектування, підлітки | uk |
dc.title | Основні етапи проектування виховної діяльності класного колективу | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
osnovni_etapu_proektuvana.pdf.pdf | 284,42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
osnovni_etapu_proektuvana.pdf.pdf | 284,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.