Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрощук, Людмила Михайлівна-
dc.date.accessioned2013-11-19T21:38:55Z-
dc.date.available2013-11-19T21:38:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАндрощук Л.М. Впровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії як творчий процес / Л.М. Андрощук //Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред.кол. : Побірченко Н.С. (гол.ред. та ін.]. - Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013. - Випуск 7.- С.15-22uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1842-
dc.description.abstractВ статті запропоновано структурні компоненти педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії та досвід іі впровадження. Проаналізовано основні етапи формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПроблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред.кол. : Побірченко Н.С. (гол.ред. та ін.]. - Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013. - Випуск 7.- 383 с.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 374.134:792.8;-
dc.subjectіндивідуальний стиль діяльності, самоактуалізація, творчістьuk
dc.subjectмодель формування, індивідуальний стиль діяльностіuk
dc.titleВпровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії як творчий процесuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Впровадження педагогічної моделі форм інд ст діяльн.pdf305,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.