Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1842
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрощук, Людмила Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-19T21:38:55Z | - |
dc.date.available | 2013-11-19T21:38:55Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Андрощук Л.М. Впровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії як творчий процес / Л.М. Андрощук //Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред.кол. : Побірченко Н.С. (гол.ред. та ін.]. - Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013. - Випуск 7.- С.15-22 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1842 | - |
dc.description.abstract | В статті запропоновано структурні компоненти педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії та досвід іі впровадження. Проаналізовано основні етапи формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред.кол. : Побірченко Н.С. (гол.ред. та ін.]. - Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013. - Випуск 7.- 383 с. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 374.134:792.8; | - |
dc.subject | індивідуальний стиль діяльності, самоактуалізація, творчість | uk |
dc.subject | модель формування, індивідуальний стиль діяльності | uk |
dc.title | Впровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії як творчий процес | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Впровадження педагогічної моделі форм інд ст діяльн.pdf | 305,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.