Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1845
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Автори: Добридень, Алла Володимирівна
Ключові слова: Фізичне виховання, фізична культура, рухові дії, технології навчання, учні середнього шкільного віку.
Дата публікації: 20-лис-2013
Серія/номер: УДК;
Короткий огляд (реферат): У статті авторка торкається окремих методичних аспектів підготовки дітей середнього шкільного віку до рухових дій із використанням сучасних індивідуалізованих технологій навчання. Теоретично обґрунтовує сутність фізичного виховання як складової частини загальної системи освіти. Розкриває зміст фізкультурно-спортивних знань, які засвоюють учні середнього шкільного віку у процесі фізичного виховання. З’ясовує значення та роль фізичної культури у підготовці підростаючого покоління до активного, здорового способу життя та творчої професійної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1845
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Добридень.pdf254,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.