Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобридень, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2013-11-20T08:13:27Z-
dc.date.available2013-11-20T08:13:27Z-
dc.date.issued2013-11-20-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1845-
dc.description.abstractУ статті авторка торкається окремих методичних аспектів підготовки дітей середнього шкільного віку до рухових дій із використанням сучасних індивідуалізованих технологій навчання. Теоретично обґрунтовує сутність фізичного виховання як складової частини загальної системи освіти. Розкриває зміст фізкультурно-спортивних знань, які засвоюють учні середнього шкільного віку у процесі фізичного виховання. З’ясовує значення та роль фізичної культури у підготовці підростаючого покоління до активного, здорового способу життя та творчої професійної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;-
dc.subjectФізичне виховання, фізична культура, рухові дії, технології навчання, учні середнього шкільного віку.uk
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Добридень.pdf254,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.