Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобридень, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2013-11-20T08:20:38Z-
dc.date.available2013-11-20T08:20:38Z-
dc.date.issued2013-11-20-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1849-
dc.description.abstractУ складному і динамічному освітньому процесі педагогу доводиться вирішувати велику кількість типових та оригінальних педагогічних завдань, які є важливими для соціального управління, тому що звернені до всебічного розвитку особистості. Щоб упевнено прогнозувати результат дослідження, приймати безпомилкові науково обґрунтовані рішення, педагог має професійно володіти сучасними методами педагогічної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectМетод, навчанняuk
dc.titleІНТЕРПРИТАЦІЯ ПОНЯТТЯ «МЕТОД НАВЧАННЯ» В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Добридень А.В..pdf158,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.