Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1863
Назва: До питання феномену здоров’язбережувального середовища початкової школи
Автори: Доля, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: здоров’я
здоров’язбережувальні технології
здоров’язбережувальне середовище
підготовка вчителя початкової школи
Дата публікації: 2012
Видавництво: «Мелітополь»
Бібліографічний опис: Доля Т. До питання феномену здоров’язбережувального середовища початкової школи / Т. Доля // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету: зб. наук. праць – Мелітополь: Вид-во «Мелітополь» 2012. – С. 238–244.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти феномену здоров’язбережувального середовища початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять дефініції, зокрема понять «здоров’я» та «середовище». Представлено погляди науковців щодо здоров’язбережувальних технологій та їх ролі у створенні здоров’язбережувального середовища. Презентовано шляхи подальшого розв’язання окресленої проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1863
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolia (fenomen zdor-zber seredov).pdf186,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.