Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоля, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2013-11-20T14:15:32Z-
dc.date.available2013-11-20T14:15:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДоля Т. До питання феномену здоров’язбережувального середовища початкової школи / Т. Доля // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету: зб. наук. праць – Мелітополь: Вид-во «Мелітополь» 2012. – С. 238–244.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1863-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються теоретичні аспекти феномену здоров’язбережувального середовища початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст ключових понять дефініції, зокрема понять «здоров’я» та «середовище». Представлено погляди науковців щодо здоров’язбережувальних технологій та їх ролі у створенні здоров’язбережувального середовища. Презентовано шляхи подальшого розв’язання окресленої проблеми.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher«Мелітополь»uk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectздоров’язбережувальні технології-
dc.subjectздоров’язбережувальне середовище-
dc.subjectпідготовка вчителя початкової школи-
dc.titleДо питання феномену здоров’язбережувального середовища початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolia (fenomen zdor-zber seredov).pdf186,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.