Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-11-20T18:07:07Z-
dc.date.available2013-11-20T18:07:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКучеренко І. А. Концептуальні підходи до проектування змісту сучасного уроку рідної мови / І. А. Кучеренко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013.. – Ч.2. – С. 254-260.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1873-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано специфіку категорійних лінгводидактичних понять «аспект» і «підхід», визначено на концептуальному рівні пріоритетні лінгводидактичні підходи до проектування змісту уроку української мови в основній школі, встановлено основні змістові компоненти уроку рідної мови, проектування яких здійснюється з урахуванням компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, когнітивно-комунікативного, системно-мовного, функційно-стилістичного підходів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань, ФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.32;-
dc.subjectсучасний урок української мовиuk
dc.subjectметодичний змістовий компонентuk
dc.subjectпрактичнийuk
dc.subjectтеоретичнийuk
dc.subjectзміст урокуuk
dc.subjectлінгводидактичний підхідuk
dc.subjectаспекти навчанняuk
dc.titleКонцептуальні підходи до проектування змісту сучасного уроку рідної мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suchasnyi_urok_ridnoi_movy.pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.