Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1899
Назва: Наукові підходи до вивчення емоційної стійкості як особистісної лідерської якості
Автори: Семенов, Андрій Анатолійович
Кочубей, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: емоційна стійкість
лідер
виховання
розвиток
емоції
Дата публікації: 2013
Видавництво: Умань: ПП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – Умань: ПП Жовтий О. О., 2013. – Ч. 1. – С. 117–125.
Серія/номер: УДК 159.942+37.035;
Короткий огляд (реферат): У дослідженні подано результати теоретичного аналізу класифікації підходів до вивчення емоційної стійкості як особистісної лідерської якості учнів молодших класів. Виконана систематизація цих підходів. Визначено чинники, що зумовили появу кожного окремого підходу до вивчення емоційної стійкості, і зауважено на внеску у розвиток цих підходів дослідників різних країн.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1899
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Emocijna_stijkist.PDF129,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.