Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/190
Назва: Методологічні основи системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії
Автори: Валюк, Вікторія Федорівна
Ключові слова: навчальний процес
вчитель хімії
інформаційно-методична компетентність
сучасні засоби інформаційних та комунікаційних технологій (СЗІКТ)
Дата публікації: 2012
Видавництво: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, 2012.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто та визначено основні складові системи формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього вчителя хімії. Охарактеризовано принципи, фактори, компоненти, етапи та умови успішної реалізації запропонованої системи. Встановлено, що інформаційно-методична компетентність виконує наступні освітні функції: адаптивно-коригуючу, стимулюючо-розвиваючу, креативну, нормативно-оцінюючу. В системі формування інформаційно-методичної компетентності вчителя хімії визначено три основні етапи підготовки: пропедевтичний, основний, творчий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/190
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інформ_метод_компетн 2012.pdf450,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.