Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутченко, Лілія Володимирівна-
dc.date.accessioned2013-11-21T17:23:31Z-
dc.date.available2013-11-21T17:23:31Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол.ред.) та інші. - Умань РВЦ "Софія", 2008. - Випуск 26. - 210 с.uk
dc.identifier.isbn978-966-2113-28-0-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1912-
dc.description.abstractСтаття розкриває особливості застосування творчих методів у навчанні основ художнього конструювання учнів основної школи, значення їх у формуванні художньо-конструкторських умінь.uk
dc.description.sponsorshipКрутченко Володимир Іванович, Крутченко Євгенія Іванівнаuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, РВЦ "СОФІЯ"uk
dc.relation.ispartofseriesББК 74.20я5, УДК 371 (06), П 86;12-
dc.subjectхудожнє конструюванняuk
dc.subjectтворчий підхідuk
dc.titleТворчий підхід у навчанні основ художнього конструювання учнів основної школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Творч. підх. у навч. осн.х.к.pdf2,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.