Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолод, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2013-11-21T20:53:02Z-
dc.date.available2013-11-21T20:53:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1922-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу моделей та стратегій надання педагогічної підтримки обдарованій студентській молоді у Сполученому Королівстві Великобританії та Північної Ірландії. Розглянуті моделі с характеризовано з точки зору їх функціонального призначення. The article examines models and strategies of providing pedagogical support to gifted students in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. The models are considered by their functional purpose.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectpedagogical supportuk
dc.subjectgifted youth-
dc.subjectmentoring-
dc.titleМоделі педагогічної підтримки обдарованої студентської молоді у Сполученому Королівстві Великобританії та Північної Ірландіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modeli_pedagogichnoi_pidtrymky.pdf343,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.