Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1922
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХолод, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2013-11-21T20:53:02Z-
dc.date.available2013-11-21T20:53:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1922-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу моделей та стратегій надання педагогічної підтримки обдарованій студентській молоді у Сполученому Королівстві Великобританії та Північної Ірландії. Розглянуті моделі с характеризовано з точки зору їх функціонального призначення. The article examines models and strategies of providing pedagogical support to gifted students in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. The models are considered by their functional purpose.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectpedagogical supportuk
dc.subjectgifted youth-
dc.subjectmentoring-
dc.titleМоделі педагогічної підтримки обдарованої студентської молоді у Сполученому Королівстві Великобританії та Північної Ірландіїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Modeli_pedagogichnoi_pidtrymky.pdf343,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.