Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменов, Андрій Анатолійович-
dc.date.accessioned2013-11-22T11:01:21Z-
dc.date.available2013-11-22T11:01:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПрофесійна педагогічна позиція – ефективна умова формування культури здорового способу життя в освітньому просторі: зб. матеріалів всеукр. конф. / за ред. Л.В Ткачук. – Умань : Вид-во ПП Жовтий О.О., 2012. – С. 188-191.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1946-
dc.description.abstractУ дослідженні представлено результати вивчення теоретичних аспектів сучасних теорій лідерства. Проаналізовано групу теорій ціннісного лідерства. Визначено чинники, які зумовили появу кожної окремої підгрупи теорій ціннісного лідерства, і зазначені дослідники, які зробили вагомий внесок у розвиток цих підгруп теорій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТеоретичний аспект розвитку сучасних теорій лідерстваuk
dc.subjectлідерuk
dc.subjectцінністьuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.titleТеоретичний аспект розвитку сучасних теорій лідерстваuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezi_teorii_liderstva.PDF117,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.