Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадзівіл, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-11-23T22:31:14Z-
dc.date.available2013-11-23T22:31:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред..) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О. О., 2012. – Випуск 43. – Ч. 2. – 411 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1978-
dc.description.abstractВ статті досліджуються дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам. Стаття присвячена принциповим положенням, що є доцільними у підготовці студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів з позиції педагогічного мислення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesББК 74.20я5 УДК 371(06) П 86;С. 99-104-
dc.subjectдидактичні принципиuk
dc.subjectгуманістична спрямованістьuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectнауковістьuk
dc.subjectсистематичністьuk
dc.subjectсистемністьuk
dc.subjectсвідомість, активність й самостійність студентівuk
dc.subjectіндивідуальний підхідuk
dc.subjectнаочність навчанняuk
dc.subjectміцність засвоєння знань, умінь, навичокuk
dc.titleДидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярамuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дидактичні принцип.pdf272,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.