Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2016
Title: Проблема об’єктивності оцінювання учнівських знань та способи її вирішення французькими педагогами
Authors: Литвиненко, Віктор Юрійович
Keywords: Проблема об’єктивності
оцінювання учнівських знань
середній бал
Issue Date: 2013
Abstract: У французькій системі середньої освіти існує характерний ефект середнього показника знань учня. Ця особлива оцінка випливає із всієї сукупності оцінок, які учень отримав протягом певного періоду. Оцінки за місяць навчання охоплюються триместровими, а ті, в свою чергу - річними оцінками. Річні оцінки з усіх предметів додаються і потім математично обраховується загальний середній бал, який є основним показником, на підставі якого адміністрацією навчальної установи ухвалюється рішення щодо продовження подальшої освіти чи відбувається зарахування до вищого навчального закладу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2016
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття_Литвиненко_2013_11_25_20_33_43_805.pdf205,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.