Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Віктор Юрійович-
dc.date.accessioned2013-11-26T17:38:36Z-
dc.date.available2013-11-26T17:38:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2017-
dc.description.abstractЕкономічний підхід до аналізу освітнього процесу виник завдяки ідеї про продуктивність навчання, яка виражається через якість набутих учнями знань. Школа стає предметом уваги економістів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectЕкономічний підхідuk
dc.subjectаналіз освітнього процесу-
dc.subjectоцінювання-
dc.subjectнавчальний заклад-
dc.titleЕкономічний підхід до аналізу освітнього процесуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Литвиненко_жовтень_2013.pdf156,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.