Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2017
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвиненко, Віктор Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-26T17:38:36Z | - |
dc.date.available | 2013-11-26T17:38:36Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2017 | - |
dc.description.abstract | Економічний підхід до аналізу освітнього процесу виник завдяки ідеї про продуктивність навчання, яка виражається через якість набутих учнями знань. Школа стає предметом уваги економістів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Економічний підхід | uk |
dc.subject | аналіз освітнього процесу | - |
dc.subject | оцінювання | - |
dc.subject | навчальний заклад | - |
dc.title | Економічний підхід до аналізу освітнього процесу | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_Литвиненко_жовтень_2013.pdf | 156,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.