Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/202
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-14T20:02:37Z | - |
dc.date.available | 2013-10-14T20:02:37Z | - |
dc.date.issued | 2011-05-25 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/202 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано найбільш перспективні соціальні сервіси Веб 2.0, використання яких дає змогу створити інформаційно-освітній простір. Обґрунтована доцільність використання того чи іншого сервісу та вказані основні можливості їх застосування в навчально-виховному процесі. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.subject | Веб 2.0 | uk |
dc.subject | Web 2.0 | uk |
dc.subject | мережні сервіси | uk |
dc.subject | Інтернет | uk |
dc.subject | веб-ресурси | uk |
dc.title | Технологія Веб 2.0 як засіб створення інформаційно-освітнього простору | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stat_tkachuk.pdf | 288,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.