Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевз, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2013-11-28T06:26:44Z-
dc.date.available2013-11-28T06:26:44Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМатеріали науково-практичної конференції "Педпгогічне проектування та його місце в системі навчально-виховного процесу загальноосвітнього закладу" 23-24 лютого 2010 року в м. Харковіuk
dc.identifier.isbn978-966-2249-22-4-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2037-
dc.description.abstractВ статье исследуются факторы и условия воздействующие на разделение и объединение процессов развития таланта и личностного саморазвития в образовании одаренных детей США. Развитие таланта рассматривается как процесс, в котором поиски интересов и усовершенствование сильных сторон личности ведут к выдающимся свершениям, а объединение этих двух аспектов предполагается не только возможным, но и решающим для разумного, сбалансированного, прогрессивного плана действий в сфере образования одаренных детей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІОД-2010, Інфосистем-2010uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371(73):159.928.22;-
dc.subjectрозвиток талантуuk
dc.subjectособистісний саморозвитокuk
dc.subjectлюдиноцентризмuk
dc.subjectсамоактуалізаціяuk
dc.titleСПІВВІДНОШЕННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ ТАЛАНТУ І ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ В ОСВІТІ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ СШАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.