Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2039
Title: Обдарованість як асинхронний розвиток
Authors: Бевз, Олена Павлівна
Keywords: освіта обдарованих дітей США
обдарованість
асинхронний розвиток
рівні розвитку
структура особистості
Issue Date: 2011
Publisher: К.: Інститут обдарованої дитини НАПН України
Citation: Філософсько-методологічні аспекти визначення обдарованості : матеріали круглого столу, 26 жовтня 2011 р., м. Київ
Series/Report no.: УДК 376.54(73);
Abstract: У статті досліджуються характерні особливості обдарованих дітей з точки зору асинхронного розвитку і теорії позитивної дезінтеграції К. Домбровського. Автором з’ясовано основні елементи теорії, а саме: рівні розвитку, компоненти потенціалу розвитку, динамізми розвитку та фактори, що впливають на індивідуальний розвиток.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2039
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Обдарованість_як_асинхронний_розвиток.pdf190,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.