Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБевз, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2013-11-28T06:52:44Z-
dc.date.available2013-11-28T06:52:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationФілософсько-методологічні аспекти визначення обдарованості : матеріали круглого столу, 26 жовтня 2011 р., м. Київuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2039-
dc.description.abstractУ статті досліджуються характерні особливості обдарованих дітей з точки зору асинхронного розвитку і теорії позитивної дезінтеграції К. Домбровського. Автором з’ясовано основні елементи теорії, а саме: рівні розвитку, компоненти потенціалу розвитку, динамізми розвитку та фактори, що впливають на індивідуальний розвиток.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК.: Інститут обдарованої дитини НАПН Україниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 376.54(73);-
dc.subjectосвіта обдарованих дітей СШАuk
dc.subjectобдарованістьuk
dc.subjectасинхронний розвитокuk
dc.subjectрівні розвиткуuk
dc.subjectструктура особистостіuk
dc.titleОбдарованість як асинхронний розвитокuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обдарованість_як_асинхронний_розвиток.pdf190,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.