Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2039
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бевз, Олена Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-28T06:52:44Z | - |
dc.date.available | 2013-11-28T06:52:44Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Філософсько-методологічні аспекти визначення обдарованості : матеріали круглого столу, 26 жовтня 2011 р., м. Київ | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2039 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються характерні особливості обдарованих дітей з точки зору асинхронного розвитку і теорії позитивної дезінтеграції К. Домбровського. Автором з’ясовано основні елементи теорії, а саме: рівні розвитку, компоненти потенціалу розвитку, динамізми розвитку та фактори, що впливають на індивідуальний розвиток. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | К.: Інститут обдарованої дитини НАПН України | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 376.54(73); | - |
dc.subject | освіта обдарованих дітей США | uk |
dc.subject | обдарованість | uk |
dc.subject | асинхронний розвиток | uk |
dc.subject | рівні розвитку | uk |
dc.subject | структура особистості | uk |
dc.title | Обдарованість як асинхронний розвиток | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Обдарованість_як_асинхронний_розвиток.pdf | 190,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.