Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозна, Зоя Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-12-22T14:58:15Z-
dc.date.available2013-12-22T14:58:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПсихолого–педагогічні проблеми сільської школи. Науковий збірник. Вип 42. Част. 1.–Умань.- 2012.–51-60.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2131-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано теоретико – методологічні основи формування соціальної компетентності старшокласників на уроках шкільного суспільствознавства. Розроблена практична модель уроку, яка направлена на критичне осмислення соціальної інформації, вирішення пізнавальних і практичних задач, аналіз сучасних суспільних явищ і подій, освоєння типових соціальних ролей.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.832;-
dc.subjectсоціальна рольuk
dc.subjectсоціальна компетентністьuk
dc.titleФормування соціальної компетентності учнів на уроках курсу «Людина і світ»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sotsialna_kompetentnist.pdf211,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.