Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2167
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльченко, Ірина Степанівна-
dc.date.accessioned2014-01-23T23:07:00Z-
dc.date.available2014-01-23T23:07:00Z-
dc.date.issued2011-04-12-
dc.identifier.citation3. Ільченко І. Психологічні засади розвивального навчання / І. Ільченко // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичноїконференції «Розвивальне навчання та Школа діалогу культур – можливості взаємодоповнення», 12 квітня 2011 року. – Луцьк: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2011. – С. 70-73.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2167-
dc.description.abstractПроцес становлення системи розвивального навчання побудований на основі досягнень у галузі психології.Завдяки дослідженням учених-психологів сучасна педагогічна наука розширила межі навчального процесу, доповнюючи його поняттям самоактуалізації. Бо саме на основі природніх психологічних особливостей відбувається формування особистості кожної людини. Таким чином, ми спробуємо визначити психологічні принципи розвивального навчання і прослідкувати процес його вдосконалення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнститут обдарованої дитини НАПН Україниuk
dc.subjectРозвивальне навчання, навчальний процес, самоактуалізація, психологічні особливості, особистістьuk
dc.titleПсихологічні засади розвивального навчанняuk
dc.typeConfThesisuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psyhologichny_zasady.Pdf705,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.