Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2014-01-24T17:14:39Z-
dc.date.available2014-01-24T17:14:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТкачук Л. Роль В.О.Сухомлинського у генезі феномену "ситуація успіху"/Лариса Ткачук // Вісник наукової лабораторії "В.О.Сухомлинський і школа ХХІ століття": Випуск ІХ / за ред.В.Г.Кузя. - Умань: ПП Жовтий, 2011. - С.33-42.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2175-
dc.description.abstractУ пропонованій статті доводиться, що виникнення феномену ситуації успіху є результатом закономірного і природного процесу розвитку теорії і практики педагогічного стимулювання. Розкривається роль В.О.Сухомлинського у ґенезі цього феномену.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, ПП Жовтий О.О.uk
dc.subjectособистісно зорієнтоване виховання, стимулювання діяльності, творчий потенціал, ситуація успіху.uk
dc.titleРОЛЬ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У ГЕНЕЗІ ФЕНОМЕНУ «СИТУАЦІЯ УСПІХУ»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ROL'' V.O.SUHOMLYNS''KOGO U GENEZI FENOMENU «SYTUACIJa USPIHU».pdf187,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.