Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерфільєва, Майя Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-01-25T10:35:21Z-
dc.date.available2014-01-25T10:35:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citation1. Концепція розвитку інклюзивної освіти // Соціальний педагог. – 2011. - №4. – С. 3-6 2. Н. Сабат. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання // Соціальний педагог. – 2008. - № 3. – С. 42-45uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2187-
dc.description.abstractЦелью данного исследования является анализ нормативно-правовых международных и государственных документов, направленных на получение качественного образования детьми и молодежью с ограниченными возможностями; раскрытие сути и позитивных аспектов инклюзивного образования.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherЛипецк: Издательский центр "Гравис"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.9:37, ББК 88;-
dc.subjectинклюзивное образованиеuk
dc.subjectдети с ограниченными возможностямиuk
dc.titleСовременное положение развития инклюзивного образования в Украинеuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sovremennoe polozhenie razvitiya inklyuzivnogo obrazovaniya v Ukraine.pdf339,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.