Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерфільєва, Майя Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-01-25T11:38:14Z-
dc.date.available2014-01-25T11:38:14Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citation1. Национальная программа развития. Исследование международного опыта в обучении инвалидов с использованием компьютерных технологий. – Т.: – 2010, 11 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2191-
dc.description.abstractУ публікації розглядаються особливості інтегрованого, роздільного та додаткового навчання осіб з обмеженими можливостями, що дають змогу доягнути рівності у отримнні освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївuk
dc.subjectрівні можливостіuk
dc.subjectінтегроване навчанняuk
dc.subjectроздільне навчанняuk
dc.subjectдодаткове навчанняuk
dc.subjectособи з обмеженими можливостямиuk
dc.titleОсвіта як забезпечення рівності для людей з обмеженими можливостямиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OSVITA_YaK_ZABEZPEChENNYa_RIVNOSTI_DLYa_LYuDEJ_Z_OBMEZhENYMY_MOZhLYVOSTYaMY.pdf172,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.