Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2191
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перфільєва, Майя Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-25T11:38:14Z | - |
dc.date.available | 2014-01-25T11:38:14Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | 1. Национальная программа развития. Исследование международного опыта в обучении инвалидов с использованием компьютерных технологий. – Т.: – 2010, 11 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2191 | - |
dc.description.abstract | У публікації розглядаються особливості інтегрованого, роздільного та додаткового навчання осіб з обмеженими можливостями, що дають змогу доягнути рівності у отримнні освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київ | uk |
dc.subject | рівні можливості | uk |
dc.subject | інтегроване навчання | uk |
dc.subject | роздільне навчання | uk |
dc.subject | додаткове навчання | uk |
dc.subject | особи з обмеженими можливостями | uk |
dc.title | Освіта як забезпечення рівності для людей з обмеженими можливостями | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
OSVITA_YaK_ZABEZPEChENNYa_RIVNOSTI_DLYa_LYuDEJ_Z_OBMEZhENYMY_MOZhLYVOSTYaMY.pdf | 172,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.