Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерфільєва, Майя Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-01-25T12:02:17Z-
dc.date.available2014-01-25T12:02:17Z-
dc.date.issued2010-11-
dc.identifier.citation1. http://ru.Defektologia/Дефектология 2. Коссевська І. Обумовленості позицій - вчителі і інші професійні групи по відношенню до шкільної інтеграції неповноцінних дітей. Наукове Видавництво Педагогічної Академії, Краків: - 2010. - 257 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2193-
dc.description.abstractАвтор розглядає питання важливості інтеграційної освіти як основного з аспектів успішної соціалізації молодшого школяра.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ПП Жовтийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.13:372.4 ББК 74.580.2р30:74.202.21р.30 72.;-
dc.subjectінтеграційна освітаuk
dc.subjectсуспільна інтеграціяuk
dc.subjectмолодший школяр з особливими потребамиuk
dc.titleІнтеграційна освіта як елемент суспільної інтеграції молодшого школяра з особливими потребамиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Integracijna_osvita_yak_element_suspil`noyi_integraciyi_molodshogo_shkolyara_z_osobly`vy`my`_potrebamy`.pdf134,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.