Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2193
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перфільєва, Майя Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-25T12:02:17Z | - |
dc.date.available | 2014-01-25T12:02:17Z | - |
dc.date.issued | 2010-11 | - |
dc.identifier.citation | 1. http://ru.Defektologia/Дефектология 2. Коссевська І. Обумовленості позицій - вчителі і інші професійні групи по відношенню до шкільної інтеграції неповноцінних дітей. Наукове Видавництво Педагогічної Академії, Краків: - 2010. - 257 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2193 | - |
dc.description.abstract | Автор розглядає питання важливості інтеграційної освіти як основного з аспектів успішної соціалізації молодшого школяра. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань: ПП Жовтий | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.13:372.4 ББК 74.580.2р30:74.202.21р.30 72.; | - |
dc.subject | інтеграційна освіта | uk |
dc.subject | суспільна інтеграція | uk |
dc.subject | молодший школяр з особливими потребами | uk |
dc.title | Інтеграційна освіта як елемент суспільної інтеграції молодшого школяра з особливими потребами | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Integracijna_osvita_yak_element_suspil`noyi_integraciyi_molodshogo_shkolyara_z_osobly`vy`my`_potrebamy`.pdf | 134,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.