Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2203
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-01-27T09:47:10Z-
dc.date.available2014-01-27T09:47:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту імені Павла Тичиниuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2203-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз дитячої періодики як засобу науково-педагогічної комунікації у розвитку та популяризації теорії та практики дитячого руху.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту імені Павла Тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(09)(477)-
dc.subjectДитячий рухuk
dc.subjectдитяча періодикаuk
dc.titleДитяча періодика як засіб науково-педвгогічної комунікації (на прикладі журналів "Вожатый" та "Дитячий рух"uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dutiacha_periduka_iak_zasib_komunikacii.pdf185,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.