Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-01-28T12:09:21Z-
dc.date.available2014-01-28T12:09:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПроблеми загальної та педагогічної психології : зб. наук. пр. Ін-ту психології імені Г.С. Костюкаuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2240-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні аспекти проблеми дорослого лідерства дитячого руху в історико-педагогічній ретроспективі. На основі аналізу існуючих підходів щодо трактування та класифікації позиції дорослого в дитячому формуванні автор виділяє основні критерії поділу дитячих організацій, об'єднань відповідно до форми лідерства в них.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПроблеми загальної та педагогічної психології : зб. наук. пр. Ін-ту психології імені Г.С. Костюкаuk
dc.subjectДитячий рухuk
dc.subjectСоціалізаціяuk
dc.titleДИТЯЧИЙ РУХ ЯК ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ: ПРОБЛЕМИ ДОРОСЛОГО ЛІДЕРСТВАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dutiachuu_ruh_2.pdf201,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.