Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2243
Назва: ІДЕЇ ПЕДАГОГІВ-РЕФОРМАТОРІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. ЯК ТЕОРЕТИЧНИЙ ФУНДАМЕНТ ДИТЯЧОГО РУХУ
Автори: Коляда, Наталія Миколаївна
Ключові слова: Дитячий рух
Педагоги-реформатори
Дата публікації: 2009
Видавництво: Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту імені Моколи Гоголя
Бібліографічний опис: Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту імені Моколи Гоголя
Серія/номер: УДК;37.013.42 (09) (047): 371.83
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано ідеї вітчизняних педагогів-реформаторів кінця ХІХ – початку ХХ ст., що лягли в основу теоретико-практичних засад дитячого руху як нового соціально-педагогічного явища та стали стимулом його цілеспрямованої організації в конкретних історичних умовах. Ключові слова: дитячий рух, педагоги-реформатори, експериментальна педагогіка, вільне виховання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2243
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Idei_pedagogiv-reformatoriv.pdf188,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.