Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2243
Назва: | ІДЕЇ ПЕДАГОГІВ-РЕФОРМАТОРІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. ЯК ТЕОРЕТИЧНИЙ ФУНДАМЕНТ ДИТЯЧОГО РУХУ |
Автори: | Коляда, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | Дитячий рух Педагоги-реформатори |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту імені Моколи Гоголя |
Бібліографічний опис: | Наук. зап. Ніжин. держ. ун-ту імені Моколи Гоголя |
Серія/номер: | УДК;37.013.42 (09) (047): 371.83 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано ідеї вітчизняних педагогів-реформаторів кінця ХІХ – початку ХХ ст., що лягли в основу теоретико-практичних засад дитячого руху як нового соціально-педагогічного явища та стали стимулом його цілеспрямованої організації в конкретних історичних умовах. Ключові слова: дитячий рух, педагоги-реформатори, експериментальна педагогіка, вільне виховання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2243 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Idei_pedagogiv-reformatoriv.pdf | 188,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.