Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-01-28T12:31:12Z-
dc.date.available2014-01-28T12:31:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationматер. V Всеукр конференц. Тернопільuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2244-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз процесу зародження, становлення та розвитку педагогіки дитячого руху як самостійної галузі знання про виховання та розвиток особистості в дитячих організаціях і об'єданнях; визначено сутність, об'єкт, предмет та завдання науки про дитячий рух.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherматер. V Всеукр конференц. Тернопільuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.013.42 (09) (477): 371.83-
dc.subjectДитячий рухuk
dc.subjectПедагогікаuk
dc.titleПЕДАГОГІКА ДИТЯЧОГО РУХУ: ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogika_dutiachogo_ruhu.pdf277,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.