Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасноштан, Ігор Васильович-
dc.contributor.authorПащенко, Майя Іванівна-
dc.date.accessioned2014-01-29T19:01:53Z-
dc.date.available2014-01-29T19:01:53Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКрасноштан І., Пащенко М. Педагогічні умови застосування модульно-розвивальної системи навчання в процесі підготовки майбутніх вчителів. Збірник наукових праць УДПУ (педагогічні науки). - Умань, 2010, ч. 2. с. 136-144.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2253-
dc.description.abstractУ статті розкриваються педагогічні умови застосування модульно-розвивальної системи навчання. Модульне навчання, як ніяке інше, підходить на роль концептуально-технологічної основи реформування не окремих аспектів, а всієї освітньої діяльності в межах навчального закладу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЖовтийuk
dc.subjectмодульно-розвивальна системаuk
dc.subjectмодульна технологія організації навчально-виховного процесуuk
dc.subjectсамореалізація особистостіuk
dc.titleПедагогічні умови застосування модульно-розвивальної системи навчання в процесі підготовки майбутніх вчителівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010.pdf128,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.