Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2254
Title: Педагогічні умови впровадження модульно-розвивального навчання в вищій школі
Authors: Красноштан, Ігор Васильович
Пащенко, Майя Іванівна
Keywords: модульно-розвивальне навчання
вища школа
Issue Date: 2010
Publisher: ПП Жовтий О.О.
Citation: Ігор Красноштан, Майя Пащенко. Педагогічні умови впровадження модульно-розвивального навчання в вищій школі. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - умань, ПП Жовтий О.О., 2010. Випуск 2. с. 240-246.
Abstract: В процесі аналізу традиційної системи навчання встановлено, що її основні недоліки полягають у наступному: студенти переважну частину навчального часу витрачають на секції, під час яких переважають пасивні форми роботи; вони мало читають фахову літературу; не мають навичок говорити; система контролю не має зворотного зв’язку; недостатня робота з теоретичним матеріалом в аудиторіях; негнучкий розподіл лекцій та практичних занять. За результатами аналізу дидактичної діяльності студентів можна констатувати факт зростання потреби в засвоєнні технологій модульно-розвивального навчання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2254
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010.2.pdf131,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.