Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасноштан, Ігор Васильович-
dc.contributor.authorПащенко, Майя Іванівна-
dc.date.accessioned2014-01-29T19:19:22Z-
dc.date.available2014-01-29T19:19:22Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІгор Красноштан, Майя Пащенко. Педагогічні умови впровадження модульно-розвивального навчання в вищій школі. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - умань, ПП Жовтий О.О., 2010. Випуск 2. с. 240-246.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2254-
dc.description.abstractВ процесі аналізу традиційної системи навчання встановлено, що її основні недоліки полягають у наступному: студенти переважну частину навчального часу витрачають на секції, під час яких переважають пасивні форми роботи; вони мало читають фахову літературу; не мають навичок говорити; система контролю не має зворотного зв’язку; недостатня робота з теоретичним матеріалом в аудиторіях; негнучкий розподіл лекцій та практичних занять. За результатами аналізу дидактичної діяльності студентів можна констатувати факт зростання потреби в засвоєнні технологій модульно-розвивального навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Жовтий О.О.uk
dc.subjectмодульно-розвивальне навчанняuk
dc.subjectвища школаuk
dc.titleПедагогічні умови впровадження модульно-розвивального навчання в вищій школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010.2.pdf131,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.