Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2254
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Красноштан, Ігор Васильович | - |
dc.contributor.author | Пащенко, Майя Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-29T19:19:22Z | - |
dc.date.available | 2014-01-29T19:19:22Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Ігор Красноштан, Майя Пащенко. Педагогічні умови впровадження модульно-розвивального навчання в вищій школі. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - умань, ПП Жовтий О.О., 2010. Випуск 2. с. 240-246. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2254 | - |
dc.description.abstract | В процесі аналізу традиційної системи навчання встановлено, що її основні недоліки полягають у наступному: студенти переважну частину навчального часу витрачають на секції, під час яких переважають пасивні форми роботи; вони мало читають фахову літературу; не мають навичок говорити; система контролю не має зворотного зв’язку; недостатня робота з теоретичним матеріалом в аудиторіях; негнучкий розподіл лекцій та практичних занять. За результатами аналізу дидактичної діяльності студентів можна констатувати факт зростання потреби в засвоєнні технологій модульно-розвивального навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ПП Жовтий О.О. | uk |
dc.subject | модульно-розвивальне навчання | uk |
dc.subject | вища школа | uk |
dc.title | Педагогічні умови впровадження модульно-розвивального навчання в вищій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2010.2.pdf | 131,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.