Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/229
Назва: Розвиток корпоративної соціальної відповідальності туристичного бізнесу
Автори: Бержанір, Анатолій Леонідович
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність
туристичний бізнес
програми партнерства
Дата публікації: 2013
Серія/номер: УДК;338.40(477)(063)
Короткий огляд (реферат): Досліджено значущість соціальної відповідальності для розвитку туристичного бізнесу. Показано механізм взаємодії влади та туристичних компаній у подальшому розвитку стратегії підприємницької діяльності.Визначено основні напрями підвищення рівня корпоративної соціальної відповідальності шляхом розширення соціального інвестування та реалізації різноманітних соціальних програм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/229
ISBN: 978-966-304-001-1
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_korporatyvnoi_sotsialnoi_vidpovidalnosti.pdf162,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.