Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБержанір, Анатолій Леонідович-
dc.date.accessioned2013-10-16T14:59:58Z-
dc.date.available2013-10-16T14:59:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn978-966-304-001-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/229-
dc.description.abstractДосліджено значущість соціальної відповідальності для розвитку туристичного бізнесу. Показано механізм взаємодії влади та туристичних компаній у подальшому розвитку стратегії підприємницької діяльності.Визначено основні напрями підвищення рівня корпоративної соціальної відповідальності шляхом розширення соціального інвестування та реалізації різноманітних соціальних програм.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.40(477)(063)-
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk
dc.subjectтуристичний бізнесuk
dc.subjectпрограми партнерстваuk
dc.titleРозвиток корпоративної соціальної відповідальності туристичного бізнесуuk
dc.typeConfThesisuk
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_korporatyvnoi_sotsialnoi_vidpovidalnosti.pdf162,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.