Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБержанір, Анатолій Леонідович-
dc.date.accessioned2013-10-16T14:59:58Z-
dc.date.available2013-10-16T14:59:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn978-966-304-001-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/229-
dc.description.abstractДосліджено значущість соціальної відповідальності для розвитку туристичного бізнесу. Показано механізм взаємодії влади та туристичних компаній у подальшому розвитку стратегії підприємницької діяльності.Визначено основні напрями підвищення рівня корпоративної соціальної відповідальності шляхом розширення соціального інвестування та реалізації різноманітних соціальних програм.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.40(477)(063)-
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk
dc.subjectтуристичний бізнесuk
dc.subjectпрограми партнерстваuk
dc.titleРозвиток корпоративної соціальної відповідальності туристичного бізнесуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_korporatyvnoi_sotsialnoi_vidpovidalnosti.pdf162,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.